Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-19
19:16:25

19 APRIL 2012
Förlåt för att jag bloggar sjukt dåligt. Det blir bara ett enda inlägg varje dag, men jag hinner inte med mer. Kommer hem klockan 18 varje dag så jag hinner inte få upp fler inlägg än ett. Vill kunna blogga mer! Jajja..
Idag fick jag sovmorgon till 8, gick till ungdomshälsan runt 9 och det gick super bra där. Sen drog jag mig till skolan, hade idrott och gick runt strömmen. Skönt som tusan! Sen gjorde jag mitt svenskatal, det gick sådär. Sjukt skönt att det är gjort nu iallafall. Nu har jag ätit lax och duschat och nu tänkte jag ta det lungt heela kvällen lång! Kommer ett inlägg till senare, och den här gången ljuger jag inte som alla andra gånger! Puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: