Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-25
14:01:00

GANSKA SÅ SKÖNT ATT SLUTA HALV ELVA

Hej på er! Har haft världens slappaste dag idag, så slapp att jag ångrar att jag ens gick upp imorse. Det ända vi gjort är att kolla på när kangas (läraren) blandade cement eller något liknade. Väldigt ointressant var det måste jag säga! Slutade 10:30, var kvar i skolan med lite människor. Blev buren upp och ner av Simon Wikström runt hela skolan, den killen alltså, han är störd! Haha! Sen åkte jag och träffade älskling, och nu sitter jag på intersport och kollar när han provar fotbollsskor. Väldigt ointressant det också måste jag säga. Åker hem om 40 minuter, då är det bara att äta, byta om och sen åka till Cloetta center!! Tagg!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: