Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-14
15:04:20

ONÖDIGA SAKER OM MIG

Någon som:
Någon som förstår dig: Familjen, vänner och pojkvän!
Någon som du saknar: Sanna Frank och Emmy Wikner bland annat, och mitt lilla marsvin!
Något som du längtar efter: Den 25 april!!!!!!!!!!!! Och sommaren!
Någon som du hatar: Hatar och hatar. Det finns väl många personer som jag ogillar.

Vem:

Vem kramade dig senast: Älskliiiing!
Vem ringde dig senast: Minns faktiskt inte.
Vem ringde du senast: Minns inte det heller! Säkert älskling på båda. 
Vem var du hemma hos senast: Mig själv, annars Sofie och Magge en liten stund tror jag.

Har du:

Har du några kärleksproblem: Nej!
Har du ätit något idag: Yes.
Har du pratat med någon idag: Klart jag har. 
Har du gråtit idag: Nej. 
Har du skrattat idag: Jarå!

Jag:

Jag är rädd för att bli övergiven: Nej, inte nått jag tänker på direkt. 
Jag svär ofta: Rätt så ofta, ja.
Jag sjunger i duschen: Ibland.
Jag är en morgonperson: Nej, verkligen inte. 
Jag skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: Nej!  
Jag är kär i kärleken: Nae, vet inte vad det innebär. Haha! 
Jag skrattar åt mina egna skämt: Haha ja, alltid! 
Jag vill ha barn: Klart jag vill! 2 eller 3 stycken. 
Jag skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Vet inte.

Har du:

Glasögon/linser: Nej.
Piercingar: Öronen och naveln. 
Syskon: Ja, 1 lillebror.
Jobb: Skola..
För många vänner: Nej, jag har typ för några..
Rymt hemifrån: Ja, när jag var mindre. Men lyckades aldrig så bra.. 
Färgat håret: Ja.
Bra självförtroende: Ibland så.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, många gånger!
och inte menat det: Nej. 
Gjort något olagligt: Ja. 
Somnat i skolan: Nej, tror inte det. 
Ett ben: ? 
Tappat bort mig i min hemstad: Nej, det går nog inte att tappa bort sig här. I skogen kanske i sånnafall! 
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Nej, aldrig önskat mig något iallafall. 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja. 
Gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: Ja, säkert. 
Smugit ut utan lov: Nej. 
Struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: Nej. 
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Vet inte. 
En hemlighet som ingen vet: Tror inte så. 
Sovit en hel dag: Nej. 
Somnat gråtande: Ja, någon gång tror jag väl.

Brukar du:

Titta dej själv i spegeln: Ja, det gör väl alla. 
Ha ångest: Ibland kanske.
Drömma mardrömmar: Inte så ofta. 
Klä dig i svart: Ja?
Hata folk: Kanske det. 
Lita på folk: Ja

Sista person:

Sista personen som du sov med: Min pojkvän ♥
Som fick dig att gråta: Ludde, när han lämnade mig ♥
Du delade en dricka med: Min pojkvän ♥
Skrek på dig: Vet inte 
Du fick sms från: Min pojkvän ♥

Söt bild på mig tagen precis nyss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: