Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-17
13:55:35

17 AUGUSTI 2012

Heeej! Sorry för att uppdateringen suger. Skulle bloggat igår innan jag åkte till Norrköping, men jag hann inte med det. Det blev lite stressigt. Rixfm var iallafall sjukt bra, skulle gått med mina vänner. Men dom är inte så intresserade av att titta på alla artisterna, och det är ju det jag är där för! Så det blev så att jag gick med Hugo och min familj istället. Många bra artister men ingen slog Eric. Kanske lägger upp lite bilder om jag inte har någonting att göra hos farmor. Igårkväll åkte jag hem till älskling och fick träffa hundvalpen för första gången, helt fruktansvärt söt! Förut var älskling och jag på promenad med vovven till Emilia. Nu är vi påväg till farmor och farfar och ska fiska kräftor hela helgen. Mys på hög nivå!


Kommentar:
#1: Rebecca

Fin bild!:)

2012-08-19 @ 02:24:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: