Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-28
12:16:54

ONT I MAGEN
Hej! ♥ Hann bara ha entreprenörskap idag, sen fick jag mega ont i magen. Höll på att få panik och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tillslut fick jag tag på mamma, så jag satte mig i en busskur och väntade på henne. Det gör ont när jag rör på mig och går, men inte när jag sitter stilL. Känner mig typ hungrig fast jag ätit (och äter just nu också) och så gör det ont upp till bröstet. Tråkigt, för jag hade faktiskt velat vara kvar i skolan. Men jag missar inget speciellt som tur är! Nu ligger jag hemma i soffan under mitt täcke och äter korv med bröd och dricker oboy. Kommer ett tidinställt inlägg som jag gjorde igår om bara 10 minuter, trodde ju att jag skulle vara i skolan nu... Kram! ♥
Just nu

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: