Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-11
11:54:01

SJUKT BRA KVÄLL!
Hade en sjukt bra kväll igår! Lyssnade på bra band, kollade på konstigt klädda människor, skrattade åt fulla människor och hade roligt med folk. Mega bra kväll! H.E.A.T var helt klart bäst, efter dom hade spelat fick man träffa Erik och då hade jag precis gått hem. Och Hugo skickade en bild på honom och Erik, gissa om jag blev ledsen! Men senare på kvällen runt 21 fixade pappa ut honom till oss. Han var så himla snäll och trevlig, pratade med honom, fick en stor kram och så tog vi en bild med honom! Han har varit min idol en gång i tiden, mitt humör var verkligen på topp efter det där. Kvällen blev bara ännu bättre! Hoppas den här kvällen blir lika bra, även fast inte Erik är där! 
Ni kan ju försöka ignorera mig på bilden, jag var så nervös att jag höll på att dö ♥♥ haha! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: