Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-31
21:23:02

TREVLIG HELG!

INLÄGGET SKULLE HA PUBLICERATS TYP VID SEX, MÄRKTE NU ATT DET INTE VAR PUBLICERAT! Nu är vi hemma hos Emil! Efter skolan gick vi ett varv på stan, jag fick ett par joggingbyxor utav älskling som en födelsedagspresent. Och så köpte jag en väska av 500-lappen jag fick utav mamma. Köpte även ett kilo godis, för bara 39 spänn! Väl hemma i Finspång gick jag till biblioteket och lånade en bok, och den fanns den här gången! Enligt läraren ska jag ha läst ut den nästa fredag, önska mig lycka till, tror absolut inte att den är så bra att jag kommer sitta och läsa den hela tiden.. Ikväll ska vi mysa, titta på film kanske och äta godis. Trevlig helg på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: