Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-06
14:36:01

HEMMA OCH GÖR KRANSAR
Hej! Idag var jag hemma redan klockan 12... Anledningen till det är att jag har så fruktansvärt ont magen, mådde jävligt "konstigt" igårkväll, och trodde typ att jag skulle få magsjuka inatt. Men åkte iallafall till skolan imorse men jag klarade och orkade inte mer. Väldigt synd eftersom vi ska hålla på med hundar och hundsjukvård på den lektionen som dom har nu :( Tror en anledning till detta är att jag känner mig så jäkla stressad.. Inte kul! Sov en stund i soffan med Lzzie när jag kom hem, nu är det bättre i magen och jag sitter och gör kransar för mitt företag. Kram! ♥
Kransarna kommer att finnas på 2 marknader i helgen, i skänninge och i rejmyre. Dock så kommer tyvärr inte jag finnas på någon utav marknaderna.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: