Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-19
19:40:49

STOLT ÖVER MIG SJÄLV
Heej! ♥ Nu har jag allting klart i skolan, känns skönt och jag är stolt över mig själv som har pluggat så hårt, faktiskt. Hade två prov idag, kan väl inte säga att jag är nöjd, men inte sådär supermissnöjd heller. Jaja, får se om jag får godkänt. Slutade runt klockan 14, åkte och träffade Hugo inne i stan. Sen så gick vi och köpte en julklapp till Emil. På tal om annat, jag är sjukt nyfiken på vad det är i mina två julklappar som jag ska få av honom, hihi. 
Nu har jag varit ute på en promenad med Lizzie och mamma, duschat, och nu sitter jag och tittar på Leilas jul och äter gröt. Imorgon får vi äntligen jullov, har bara svenska och då ska vi typ bara fika. Har bestämt att imorgonkväll ska jag lägga mig i ett varmt bad och slappna av, och känna att jag är ledig ett tag! 
Bild från när vi var påväg hem från mormor häromveckan, när hon fick sin nya lilla tröja. Sötnos! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: