Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-19
19:41:26

BIG BROTHER BÖRJAR IKVÄLL!
Hej! Vi kom hem för några minuter sedan och jag har redan hunnit sätta på mig ziperallen. Min är i tvätten så det är tur älskling har en extra ♥ Hans är skönare och större, hihi! Matcherna idag gick inte alls bra så det var jätte tråkigt, dom förlorade alla 4 tyvärr.. Nu väntar jag på tacopaj, vi ska ha mys här ikväll. Mamma har jobbat hela helgen så vi har inte haft riktigt helgmys, så vi myser till det lite extra idag. Big brother börjar ju klockan 21!! Det verkar ju inte som världens roligaste säsong direkt, men vi hoppas att människorna är roligare än dom ser ut. Ska ni följa big brother?

Kommentar:
#1: Maria

Det gör du helt rätt i! :D

2012-02-19 @ 21:55:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: