Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-28
10:39:21

DATASALEN

Heeeeeeej! ♥ Sitter i datasalen med Maria och har svenska. Vi har ingen aning om vad vi ska göra, Amanda har alla papper och hon är sjuk. Så vi sitter och kollar facebook och läser bloggar. Det ingår i svenskan tycker vi!
Har svenska fram till 11:40, då ska vi äntligen äta mat, jag är redan jätte hungrig och hoppas på att det är någon god mat. Efter lunchen har vi praktiskt med djuren, vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag tror det är dags att vara hos fåglarna igen. Tråkigaste avdelningen i hela djurhuset! Efter skolan tar jag bussen till ingelsta och träffar Hugo och mamma där. Kanske tar med mig ett par jeans hem (som mamma eller mormor ska sy upp)!

Maria tyckte den här bilden var fin, så därför får den pryda detta inlägg!
Och hon har förresten namnsdag idag så därför får hon massa kramar av mig, hihih ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: