Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-17
22:45:49

FIXAT MUSIK
Älskling och jag har inte haft världens mysigaste kväll direkt. Båda har suttit med varsin dator i varsin ände av soffan, haha. Jag har fixat massa musik till min nya mp3, inte klar på långa vägar. Har skrivit upp sjukt mycket låtar på låtlistan jag gjorde häromdagen. Fortsätter imorgon! Det är ju lov nästa vecka så jag kommer inte använda mp3 så mycket ändå. Nu ska jag lägga undan datorn för jag har haft den i knät precis hela kvällen. Ska lägga mig ner i soffan och halvsova lite nu, mys! Säger godnatt nu när jag ändå håller på ♥
Hugo och Emil just nu, jag känner att jag är för ful för att vara med på bild just nu. Så därför får dom pryda detta inlägg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: