Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-27
18:10:22

FÖRSTA SKOLDAGEN EFTER LOVET
Hellu! ♥ Jag kom hem från skolan för bara några minuter sedan, var så himla hungrig så jag satte mig och åt direkt. Vi slutade tidigare så jag åkte med en tidigare buss för att Maria tvingade mig, haha. Så därför tog jag ett varv till finspång istället för att sitta och frysa i vistinge. Så det känns som att jag har åkt buss i 2 timmar nu. Det kanske jag har? Annars har dagen varit jobbig, har kämpat med att hålla ögonen öppna. Men jag tror inte det är någon som är pigg första dagen efter ett lov, så jag är nog inte ensam. Nu måste jag äta så inte maten blir kall, bloggar mera senare!
Jag just nu! Känner att jag har väldigt stor bildbrist och måste ta lite egobilder och annat!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: