Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-14
19:26:44

JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN <3
Hej! ♥ Har ni haft en bra alla hjärtans dag? Det är ett par timmar kvar av dagen så ni hinner nog göra den bra om den har varit dålig. Haha, det där lät konstigt men skitsamma. Alla hjärtans dag har jag tilbringat med Amanda och lite andra människor då och då. Städat inne hos massvis med stora ödlor, var väldigt rädd om jag ska vara ärlig. Skulle försöka bära upp en och flytta på den, men jag vågade verkligen inte. Har inte så mycket mer roligt att säga, nu ska jag ha alla hjärtans dag mys med älskling ♥
Jag trodde inte att jag skulle få blommor. Fick chokladhjärtan i bussen, då trodde jag såklart att det var allt. Sen när vi kom upp på rummet stod han där med fina blommor till mig (bilden är väldigt mörk så ni ser inte hur fina dom är). Vart överraskad och jag älskar dig över allt annat! Haha juste, han hade ingen vas uppe på rummet så vi tog en läskflaska (om ni undrar)
Han fick hjärtan av mig också, så nu ska vi äta dom och mysa

Kommentarer:
#1: Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling. Det enda du behöver göra är att kommentera jag är med Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html

2012-02-14 @ 23:38:47

sv: kul :D

2012-02-15 @ 08:56:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: