Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-13
09:00:35

MATTE SNART...
Hejsan och godmorgon! ♥ Jag kom precis till skolan. Missade en buss så fick stå och vänta på spårvagnen i en timma kändes det som. Men nu är jag här iallafall! Börjar om en halvtimma ungefär. Och Amanda är sen pågrund av hennes tåg så jag är heeelt ensam. Känns bra att börja veckan med nästan 2 timmar matte, känner att mitt huvud inte orkar det! Måndagar är såå sega. Slutar 16 idag, då kommer mamma och pappa hit för vi ska gå på ett möte hos SYV. Ingen av dom kunde gå på informationsmötet i torsdags så det får bli ett möte hos SYV istället. Sen måste jag plugga när jag kommer hem, vi får se när vi hörs igen! Tänkte iallafall lägga upp dagens outfit i eftermiddag. Ha en bra dag, puuss ♥

Ungefär såhär ser det ut ute, soligt och fint. Bilden är från google.se

Kommentar:
#1: Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

2012-02-13 @ 11:31:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: