Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-11
21:00:37

MYS MED MAMMA OCH LILLEBROR
Vi kom hem från Borggård runt klockan 17. Åt mat och så, fick se massa bilder från Tanzania. Jossan har precis kommit hem därifrån efter 3 månader där, roligt att träffa henne igen! Hoppa in i duschen när jag kom hem, nu sitter jag i pyjmasen under ett täcke och kollar på melodifestivalen. Det är mys med Hugo och mamma ikväll, vi har ätit tacos och så. Natten ska jag tillbringa i pappas säng, superduper skönt! Vad tycker jag om melodifestivalen då? Jag hoppas iallafall att Ulrik och David Lindgren går till final. Tyckte Davids låt var bäst faktiskt, han påminde om Eric Saade på scenen. Vilka som går till andra chansen skiter jag i. Vad tycker ni?
Hejar på er! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: