Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-09
18:35:31

PRECIS HEMKOMMEN
Hejsan! ♥ Shit vad jag bloggar dåligt.. Men jag kan inte blogga när jag är i skolan, tyvärr :( Men nästa år ska vi troligen få datorer så det blir ju skitbra! Jag kom precis hem, kollade på Hugos målvaktsträning efter skolan. Sen åkte jag med mamma och honom hem. Idag har vi haft idrott och "dansat"/rört oss till musik. Så nu är Amanda och jag dansproffs, hahha, det går verkligen inte att vara seriös vid sånna tillfällen. Annars har det bara hänt tråkiga saker. Eller förresten, vi gick typ flera mil för att köpa choklad, inte många som gör det för lite choklad. Hehe! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta på mig min rosa ziperall. Hörs mera senare, tusentals pussar ♥
Det står på tidningarna i affären att våren kommer snart, men det verkar som just vintern har kommit. Det har snöat i stort sätt hela dagen, men det kan komma en massa snö till sportlovet. SEN kan det blir vår! Det blir helt perfekt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: