Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-28
20:58:12

SÖTA FÅGLAR
Har ni haft en bra dag? Jag har haft det super bra! Rätt så slappt och städning hos fåglarna hela eftermiddagen. Förra gången var det väldigt jobbigt och tråkigt att städa där, men det var mycket roligare den här gången. Jag städade hos fåglarna som bara är på marken, fruktansvärt söta och rädda var dom inte heller. Dom satt och kollade vad jag höll på med bara. Det har även varit riktigt vårväder idag, så jag och Maria har suttit ute och gosat med vovven Jappe. Jag har även fått tag på en hund som jag kan ha nästa vecka då vi har friluftsdag. Världens sötaste hund som jag också gosat med idag! Det var min dag, nu ska jag gå och sova!! ♥ Eller först ta något att äta.

Kommentar:
#1: ullie

söta:)



Allt väl ?

Känner mej massvis pigg idag inte ofta det händer hihih

solen skiner och det e vårkänslor i massor!!!

2012-02-29 @ 14:35:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: