Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-29
20:07:55

STEKER ÄGG
Hej! ♥ Jag har inte så mycket att skriva idag för det har inte hänt någonting. Onsdagar är väääldigt väääldigt ovärda, haft rast typ hela dagen. Gosat med hundar och Amanda är tillbaka också! ♥ Missade två bussar med älskling så pappa fick hämta oss i vistinge, men som tur var va han i finspång när jag ringde. Vilken tur man kan ha! Nu är jag och Emil ensamma hemma hos mig och vi håller på att steka ägg. Det går inte alls bra, jag passar inte in i köket. Allt går bara åt helvete när jag befinner mig där.. Nu ska vi snart mysa i soffan framför tvn (fotboll snart, jätte roligt..) med en äggmacka. Pussis!
Som ni ser så älskar min pojkvän idol!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: