Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-12
12:31:33

SVAR PÅ KOMMENTAR
Vad roligt att du ska börja på himmelstalund! Det är verkligen världens bästa skola, måste bara påpeka det! Kan nästan inte bli bättre. Okej, till frågan. Vi är samma klasser hela tiden, trädgård för sig, hund för sig o.s.v. Jag går sällskapsdjur, själv tycker jag att min klass är väldigt liten. Men det är skönt! Min klass är tillsammans med en annan klass, djurvård/naturvetenskap. Vi är ihop för att vi läser samma kurser, det ända vi inte har tillsammans är matte. Dom har mycket mer matte än vi och så har dom även fysik. I 3:an tror jag att vi kommer gå isär för då ska vi läsa olika kurser. Men annars är klasserna uppdelade i den linje man läser. Hoppas du blev nöjd med svaret och skriv ditt namn nästa gång, det är roligare att veta vem det är som skriver ;)
Bilder från hemsidan http://himmelstalundsgymnasiet.se/

Kommentar:
#1: Linda

Åhhh, går du också på himpan? :D Jag gick ut därifrån förra året, bästa skolan!

2012-02-14 @ 14:00:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: