Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-23
23:09:23

TACK ÄLSKLING
Jag har världens bästa och duktigaste pojkvän! Om ni var inne här för nån timme sen så såg ni att allting var kaos, hela bloggen var förstörd och texten låg huller om buller. Det skedde när jag satt och pillade lite i kodmallen, helt plötsligt bara hände något. Men nu är det fixat och jag är glad igen! Nu sitter vi och kollar på big brother och efter det ska vi gå och lägga oss för jag somnar snart. Vi hörs imorgon, jag vet att min blogg är jätte tråkig och jag ska försöka fixa ny design någon dag. Hejdå och godnatt! ♥
Tumblr_lzv5axikrd1r26g5vo1_500_large
Jag har bildbrist, så det får bli lite bilder från min favoritsida weheartit.com lite då och då

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: