Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-16
18:45:47

TAGIT FÖRSTA SPRUTAN
Hej! ♥ Jag kom precis hem tillsammans med min familj. Har haft en helt okej dag, oroat mig över sprutan (vaccination mot livmoderhalscancer) som jag tog 14:20, var skit nervös. Trodde jag skulle dö, haha. Jag är inte spruträdd men jag var det idag kan jag säga. Och det var inget jag oroade mig för i onödan, för det gjorde verkligen jätte jätte jätte ont. Sen rörde jag inte armen en centimeter på en hel timma efterråt. Haha. Men jag hade Amanda som tur va och hon tog också precis innan mig! Nu har jag faktiskt inte så ont, brukar få jätte ont efter en spruta. Nu ska jag snart äta hamburgare, sen ska jag försöka trycka i mig en semla också som vi har fått av mormor och morfar.
Jag förut när jag väntade på mamma, pappa och Hugo

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: