Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-01
20:20:29

FÖDELSEDAGSFIRANDE
Tjenispenis ♥ (Älskling kom på dagens hälsningsfras, heheh, då blev det som det blev!) Har haft en lektion idag, vilket är den ända lektionen för mig på hela veckan. Känns skönt! Varit på stan med Martin och Amanda, tjockat mcd sen kollade vi på någon slags konsert på de geer. Den var sådär, det var rätt bra när dom spelade "teater" och sjöng! Träffade min älskling efter det, sen åkte vi hem och firade mamma. Nu har jag ätit alldeles för mycket kakor, duschat och sytt ihop min ziperall för Snuttan har tagit sönder den.. Sitter nu i soffan och myser med älskling, vi var och köpte en present åt mamma förut, som var från oss båda. Så hon har precis fått den, hihi hon vart jätte glad ♥ Lååångt inlägg, men jag har så himla mycket att berätta. Hah, puss!
Kakooooor

Kommentarer:

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2012-02-02 @ 00:42:18
#2: *Mormor*

Hej! Allt smakade så gott!!! Kram

2012-02-02 @ 08:47:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: