Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-14
10:03:05

BARBAPAPPA
Hellu! Har precis ätit mig lagom mätt på lite frukost. Filmjölk och kalaspuffar fick det bli! Nu sitter jag i soffan och ska glo runt lite på datorn. Idag är det lördag och inget speciellt kommer att hända. Vi ska säkert kolla en del på big brother, spela lite pingis, och älskling ska åka till norrköping och spela match. Medans han gör det ska jag gå ut och gå med mamma, städa marsvinens bur och göra lite matte. Riktigt rolig lördag, hehe, men det är skönt att bara ta det lugnt på helgen tycker jag. Ska ni hitta på något roligt i helgen? Något roligare än mig antar jag? Kommer blogga en hel del idag, så vi hörs senare! Massvis med pussar till mina bästa läsare ♥
Bäddade rent igår, med mitt nya täcke med barbapappa på. Fick det i julklapp, så nu har jag och min älskling sovit under det för första gången. Heheh

Kommentarer:

svar; nej faktiskt inte! själv då?

2012-01-14 @ 10:10:28
#2: Tilde

sv: Låter mysigt!

Jag tänkte åka på stan och hänga med lite vänner:)

2012-01-14 @ 11:01:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: