Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-11
17:00:44

CHILLDAG
Hejj ♥ Har ni haft en bra dag? Hoppas det! Själv har jag haft en väldigt slapp dag. Haft samma lärare hela dagen, fått veta uppgifter vi inte gjort o.s.v. Så hela dagen har bestått av att göra sånt som vi missat och så. Ganska så chill! Gjorde klart elläran och gick runt och mätte ljud och ljusstyrka med Isabelle. Klockan 13 var det café i herjedalen, så vi köpte oss en kladdkaka och en cola, sen gick vi in i klassrummet för att kolla på film. Efter filmen slutade vi för dagen, då satt min älskling utanför och väntade ♥ Helt okej dag! Nu har vi precis kommit hem till honom. Köpte med oss 2-pack semlor hem, vi kom på häromdagen att vi var så jäkla sugna på det. Så då bestämde vi att vi skulle köpa det idag, så det blir till efterrätt ikväll. Tjockisar på hög nivå! Åt somsagt kladdkaka i skolan också, usch, borde träna mer än 1 gång i veckan känner jag.. Ska kolla facebook och några bloggar nu, sen bara ligga här i Emils säng och kolla när han spelar dödarspel, heheh. Massvis med pussar!
En bild från idag. Maria och jag kör ellära och Isabelle är snäll och hjälper till!

Kommentarer:

Hej:) ville bara tipsa om en tävling på min blogg, där man kan vinna den underbara oljan Argan Oil som är till håret. Hoppas du får en fortsatt bra dag:) kram!

2012-01-11 @ 17:37:36
#2: Maria

Oj oj så duktig jag är. :D

2012-01-11 @ 18:41:37

När började ni skolan? :)

2012-01-11 @ 19:52:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: