Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-09
18:16:18

FÖRSTA SKOLDAGEN EFTER LOVET
Hej på er fina läsare! ♥ Kom alldeles precis innanför dörren, mina tår och hela jag är iskall. Det är sjukt kallt ute!! Och just idag, när det är som kallast, så kommer inte spårvagnen. Maria och jag stod och väntade i 1 timma nästan, men inga spårvagnar kom det. En kille som också stod där och väntade ringde till östgötatrafiken och dom sa att det var problem i spårvagnstrafiken. Så det kom en buss efter ett tag som ersatte spårvagnen. Tillslut kom vi till resecentrum! Annars har dagen varit bra, världens mensvärk men det får man väl leva med.. Det var iallafall roligt att träffa Maria, Amanda och Isabelle igen. Nu ska jag äta lite soppa, varmt och gott nu när jag fryser så mycket. Lägger upp en dagens outfit sen, kram sålänge! Får bli en bild på Maria i höstas när hon matar en lama (som jag inte kommer ihåg vad den heter)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: