Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-10
08:24:22

GOD MORGON
Kan ta och börja med att säga godmorgon. Har sovmorgon idag så jag fick sova 2 timmar extra, helt sjukt skönt! Nu sitter jag och äter frukost framför tvn och försöker piggna till. Har veckans jobbigaste dag framför mig, skönt att vi slapp första lektionen iallafall. Annars är tisdagar skitjobbiga och det känns som att dom aldrig ska ta slut.. Får hoppas att det nya schemat vi får idag eller imorgon är lite skönare än det vi har nu! Det är snack om att vi kommer börja 10 och sluta 14 på fredagar, det låter ju bra så jag hoppas på att det stämmer.  Nu måste jag äta, ska gå till bussen ungefär 5 över. Hoppas ni får en bra dag så skriver jag mer när jag kommer hem ikväll, puussar ♥
Bild från i julas (min lillebror som tagit bilden och han ska alltid leka, med bland annat grenar och sånt framför)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: