Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-23
08:43:45

GODMORGON, BÖRJAR OM 45 MINUTER
Godmorgon på er! ♥ Jag kom precis till skolan, börjar om 45 minuter.. Men det är ändå lite bra att jag kommer hit tidigt för då hinner jag blogga. Jag är sjukt trött, sov typ i bussen. Men jag skulle aldrig kunna somna helt och hållet, jag halvsover litegrann bara. Väldigt skönt ändå! Tror inte jag behöver vara ensam sålänge till, troligen kommer Amanda eller Maria snart. Sålänge tänkte jag gå upp och sätta mig i herjedalen med en varm choklad. Börjar dagen med matte, sen biologi, mentorstid och sist engelska. Helt okej dag, fast tråkiga lektioner. Direkt när jag kommer hem ikväll måste jag plugga som tusan, men vi hörs någon gång ikväll iallafall. Puss & kram! ♥

Tyckte bilden passade bra, den är ifrån weheartit.com


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: