Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-16
18:20:53

MÅNDAG IGEN
Hemma! Tråkigare än tråkigast att komma hem såhär sent.. Nu sitter jag iallafall och äter, har haft en bra dag i skolan fast med trötta ögon. Även fast jag fick 1 och 1 halv timmes sovmorgon i morse så var jag ändå lika trött. Vi har inte gjort något speciellt idag, bara haft massa tråkiga lektioner. Slutade tidigare, och jag hade lovat älskling att vi skulle åka buss tillsammans idag. Så jag fick vänta på honom, den tiden gick jag ett varv på stan. Usch, jag gillar inte att gå på stan själv, känner mig så virrig, haha. Iallafall så hade jag ett presentkort på gina, och det fanns massvis med snygg där just nu, så jag köpte med mig 2 par toppar hem! Visar dom imorgon eller på onsdag. Det fanns så mycket snyggt att jag ville ta med mig allting hem. Såg en snygg jeansväst som jag funderar på att köpa någongång. Väldigt bra pris också!
Ska gå och ta några outfitbilder nu, som kommer upp här senare ikväll. Vi hörs ♥
My eyes

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: