Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-24
09:39:36

MATTE MED EXCEL

Hejsan! ♥ Jag sitter just nu nere i datasalen i skolan och har matte. Vi håller på med Excel, väldigt roligt. Men jag är klar så min lärare lät mig blogga och kolla facebook ;) Den här lektionen slutar 09:50, sen har vi en lång svenskalektion. Lunch runt 11:40 tror jag, och jag är redan jätte hungrig.. Efter lunchen har vi praktiska övningar fram tills vi slutar, det ska bli roligt. Kanske kan knäppa lite bilder då, jag och min grupp ska hålla på med fåglarna. Efter skolan följer älskling med mig hem, men han är bara hos mig i 1 timma för sen ska han på möte. Men får träffa honom en liten stund iallafall ♥ Annars så måste jag plugga det sista inför provet när jag kommer hem. Så vi får se när jag hinner blogga, någongång ikväll hörs vi iallafall. Kram!

Gammal bild från min facebook


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: