Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-15
11:00:47

TÄNKTE BARA SÄGA GODMORGON
Godmorgon! Har sovit riktigt gott inatt, tillsammans med min älskling. Vi vaknade för ungefär en timma sedan, ätit frukost och allt sånt där man gör på morgonen. Har inte så mycket att skriva just nu, tänkte bara kika in och säga godmorgon! Idag blir det en del plugg och ikväll åker jag och tränar. Nu ska jag dansa på kinect, Hugo och jag fick det i julklapp, men jag har inte spelat eller dansat en ända gång. Men nu ska jag dansa, hörs! ♥
Jag i fredags

Kommentar:
#1: Sannie

Hej, Jag vill tacka dig personligen för att du medverkade i min porträtt tävling :) Jag kommer nu gå igenom alla bidrag och kommer utse en vinnare klockan 12! Om du var en av de som inte vann så kan jag meddela att jag sparkar igång samma tävling vid samma tid! :) Hoppas du vill medverka då också :) KRAMAR SANNIE Xxx

2012-01-15 @ 11:08:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: