Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-13
21:29:23

THE VOICE
Sitter och kollar på the voice med familjen och min pojkvän. Ingen av oss tycker det är så speciellt bra, men finns det inget annat att kolla på så duger det. Men blir så förbannad på juryn, dom ska trycka när det är någon bra som sjunger. Men nej, dom trycker när alla dåliga sjunger. Tyckte det var en jätte duktig kille förut som sjöng helt fantastisk, men ingen av dom trycker. Dom kan inte! Jag borde sitta ensam i juryn istället!
Ska fortsätta kolla, ha fredagsmys och dricka julmust nu. Hoppas ni får en bra helg, och förresten, har ni haft någon otur idag?
En bild på mig från början av hösten

Kommentar:
#1: Maria

Tack! :D Jag det tycker jag att vi får ta och göra.



Jag hade ingen otur igår, det var en ovanligt bra dag istället, tror att den Fredag den 13 är en turdag för mig. ;)

2012-01-14 @ 10:04:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: