Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-23
21:08:53

UPPTAGEN MED PLUGG
Hej! Passar på att blogga lite nu, har tagit en paus från pluggandet. Har det ändå ganska mysigt i sängen även fast jag har biologiboken med mig. Ligger under täcket, läser högt för mig själv och äter apelsin. Har längtat hela dagen efter att få åka hem, har varit så trött, så har hela tiden tanken kommit upp att jag måste plugga som en dåre så fort jag kommer hem... Det är ju som att jag är i skolan när jag är hemma också.. Annars har jag haft en bra dag, förutom när jag åkte hem. Bussen var försenad till vistinge så den andra bussen hade redan åkt ifrån mig :( Fick sitta och vänta på pappa i 20 minuter, höll på att frysa ihjäl, gissa om mina fötter gjorde ont! Tog på mig massa mysiga kläder och mjuka sockar så fort jag kom hem. Det här blir ett väldigt tråkigt inlägg nu känner jag, får ta tag i bloggen igen när provet är gjort. Skolan är viktigare än bloggen, även om jag vill att det inte ska vara så. Hoppas ni har haft en bra dag, pussar i massor ♥
Jag idag i skolan, leker lite ego inne på skoltoaletten, heheh

Kommentar:

tråkigt med plugg :(

2012-01-23 @ 23:04:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: