Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-20
16:39:28

SKÖNA FREDAGAR
Hejjsi! ♥ Äntligen fredag igen. Fredagar är väldigt sköna för min del så jag har inte så mycket att skriva för det har inte hänt så mycket. Kom till skolan 2 timmar innan jag började, Amanda var också där, vi hade väldigt tråkigt. Gick runt och inte gjorde någonting, fruktansvärt kul.. Eller förresten, det hände en sak. Jag blev biten av en iller, gjorde faktiskt riktigt ont, den bet jätte hårt. Så jag tog upp embla istället, hon är jätte snäll och lugn. Lite smått kär i henne, så himla söt ♥ Sen började vi iallafall tillslut, med djurhållning. Sen bara biologi. Slutade klockan 14, då kom min älskling sen tog vi spårvagnen till resecentrum. Nu har vi precis ätit fredagsmat (schnitzel och kroketter) Helt sjukt, vi har ätit det varje fredag nästan hela mitt liv. Nu känner jag att jag måste till konsum för jag bara måste ha choklad ikväll, hehehe. Annars blir det en lung kväll, ska bada badtunna ute i kylan. Ska bli jätte skönt! Visar topparna sen som jag köpte häromdagen, puss sålänge,.
Emil stod och dansade och sjöng för alla bilar i vistinge förut, på den såkallade scenen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: