Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-21
14:06:59

100 FRÅGOR I BRIST PÅ ANNAT

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min pojkvän

3. Hur lång är du?
Inte helt säker, men ungefär 162 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag tror det var no strings attached, riktigt bra film. En utav dom bästa jag sätt!

5. Vem ringde du senast?
Älskling tror jag

6. Vem ringde dig senast?
Mamma kanske, minns inte

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Fan vad katthår jag har på byxorna (från Emil)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken gifta eller skilda. Förlovade är dom!

10. När såg du senast din mamma?
Ungefär 10 minuter sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna

12. När vaknade du i dag?
09:30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag älskar julmusik så jag har många. Men Julen är här får jag verkligen julkänslor av. Och sen alla jullåtar med Hasse Andersson!

14. Vilken är din favoritplats?
Ja ni, hemma!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Haha, vet inte, toan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag nästan 27? Ingen aning, bor någonstans med min nuvarande älskling iallafall ♥

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget speciellt vad jag minns

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Något roligt som Emil sa eller gjorde antar jag

19. Hur stor är din säng?
Vet inte storleken på den, men det är en sånhär mellanstor om ni förstår

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar såklart

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Stad och stad, har bott i rejmyre hela mitt liv

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Ehm, barfota

26. Är du social?
Vet inte

27. Vilken är din favoritglass?
Är inte jätte förtjust i glass faktiskt, och jag har inget favorit iallafall

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vit chokladmousse med hallonsås bland annat, annanaspaj är också ganska gott

29. Tycker du om kinamat?
Aldrig ätit

30. Tycker du om kaffe?
Nej verkligen inte, men jag önskar att jag tyckte om

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy eller någon slags juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Båda sidorna, även på rygg ibland

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jarå

35. Är du en beroendemänniska?
Njae

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, faktiskt

37. Vill du ha barn?
Klart jag vill, skulle vilja ha nu men det ska inte hända!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Knappt inte, lite engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja 2 eller 3 gånger

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Vet inte riktigt, havet är mycket härligare men jag väljer ändå bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, smycken äger jag men inte alls dyra

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har inget favoritprogram, gillar 112 på liv och död, idol och sånna saker m.m

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min pojkvän helt klart, ingen förstår hur rolig han är! Haha

46. Sover du med gosedjur?
Min kisse är ett gosedjur, hihi, och så har jag alltid en nalle i sängen som jag fått av älskling

47. Vad har du för ringsignal?
Någon orginallåt som fanns på mobilen, orkar aldrig ändra

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja någonstans

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Aldrig provat så jag vet faktiskt inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej lite konstigt om jag hade fått det

53. Vilken var den senaste boken du läste?
En engelskabok på engelskan (tror den hette The gun)

54. Läser du dagstidningen?
Vi har ingen, men aftonbladet ibland om det gills

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Eh? Nej, lite svårt

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rixfm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Minns inte

59. När var du i kyrkan senast?
Den 21 december när Hugo slutade skolan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Högstadiet är väl när man går i 7,8,9:an? Hehe, isånnafall var det nog Anki och Lotta

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Minst 2 dygn

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Ja ni

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, när jag fyllt år ;)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Haha jag vet inte, massa saker

66. Vem såg dig naken senast?
Emil

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Lila

68. Hur imponerar man på dig?
Ingen aning

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Älskling kanske

70. Har du någon piercing?
Ja

71. Din största vinst?
Inte mer än 100 kr tror jag

72. Civilstånd?
Pojkvän

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, kenzas.se Det är dom jag besöker VARJE DAG

74. Är du fåfäng?
Nej

75. Ångrar du någonting du gjort?
Säkert nåt men vad vet jag inte

76. Hur gammal är din pappa?
Fyller 39 iår

77. Vilket är ditt drömjobb?
Djuraffär eller djurpark

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till thailand i 2 veckor med familjen och älskling

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
3 kaniner (inte samtidigt men), 3 katter och 2 marvin. Några av dom har jag nu med :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att jag typ gråter för allt, är väldigt blyg och så kommer jag inte på något mer just nu

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
På sommaren när det är varmt som tusan!

83. Kan du åka slalom?
Nej

84. Vad har du ätit i dag?
Smörgås och choklad

85. Vad har du för utbildning?
Ingen än

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Är väl inte jätte missnöjd med något, och jag gillar verkligen inte allt på min kropp. Men jag vet inte vad jag ska svara (nu låter det som att jag älskar mig själv)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Samma svar som på den andra typ, men här svarar jag förresten mitt utseende

88. Vilken är din bästa egenskap?
Snäll (?)

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Tjurig och arg ofta

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
?

91. Saknar du något?
Ja gör jag nog

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja det tycker jag

93. Vad gör dig ledsen?
Sorliga saker helt enkelt

94. Vad gör dig glad?
Vara med älskling, skratta och ha kul. Vara med mina bästa kompisar också!!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Var med Emil (mycket Emil, jag vet), träna och plugga

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Vet inte, har gjort väldigt mycket knasigt

98. Vad har du för laster?
Vad är laster?

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen, men kenza är faktiskt en stor förbild för mig ändå

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Börja plugga litegrann på ett prov jag har på onsdag 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: