Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-09
18:19:21

BADAT SOLAT BADAT SOLAT
Och nu kom regnet! Skönt att det kom nu på kvällen iallafall, har legat och solat nästan exakt hela dagen. Skönt som tusan! Tog en paus runt 14 och gick och köpte glass med brorsan. Nu på eftermiddagen har vi bara solat och badat i poolen! Förra sommaren höll Hugo och jag på och letade kulor med simglasögon i poolen (haha, det är faktiskt kul), men nu kan inte jag göra det för jag får enormt ont i öronen så fort jag doppar huvudet. Inte alls roligt! :( Nu sitter jag här vid datorn och Hugo flätar mitt hår, det blir säkert jätte fint. Ha det bra, kram! ♥
Precis när vi kommit upp från sista badet, ända bilden han var någorlunda normal på! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: