Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-01
10:54:40

EN SISTA MATCH
Hej på er sötaste läsare! ♥ Sitter hemma hos älskling och bloggar på hans ganska trasiga dator. Skärmen är heeelt sönder så den ligger ner helt och det går inte att ställa den upp, så min skärm är tvn just nu. Lite jobbigt faktiskt. Köpa ny dator kanske? Idag iallafall, så ska vi kolla på Hugos sista match klockan 12:30. Jag vet inte, men jag tror dom vann matchen dom spelade klockan 8 imorse. Och jag hoppas dom vinner den här matchen nu också, det är faktiskt Hugos födelsedag idag! Så ikväll blir det kalas med massa tårta, kakor och släkt. Bloggar mer när jag kommit hem till mig runt 14. Ha det bäst sålänge, puss! ♥
Känner att jag börjar sakna dig nu, varit ifrån dig ända sen i fredagsmorgon! Min älskling ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: