Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-10
19:26:49

GOSIG POJKVÄN
Kom hem från stan för en liten stund sedan! Vi var på willys för att köpa lite mat och gott till imorgon. Vi ska till magnehulteån och fiska med farmor och farfars husvagn. Ska bli super mysigt! Fiska är ju inte direkt det bästa som finns, men jag älskar att sova i husvagn. Det är typ det mysigaste som finns! Men meta lite ska jag nog göra. På vägen hem hämtade vi upp min fina älskling, vi har inte träffats sen i torsdags och det är ganska länge för att vara oss. Och jag har saknat honom enormt mycket känner jag! ♥ Nu ska jag sitta här och vänta på att allsång på skansen ska börja! 
Han var så jäkla söt idag i sina nya kläder, så jag var tvungen att ta kort på honom ♥

Kommentar:

Hej, skulle du kunna tänka dig köpa något av dess plaggen jag har sytt? Och för hur mycket? Men tänk inte på att dom är inte är väl gjorda, när du "köper" dom kommer dom vara i bra skick! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/skulle-ni-kunna-kopa-nagot.html#comment (direkt länk)
-
Skriv kommentera i min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! :P (Det med den nya blogg designen och sånt)

2012-07-11 @ 04:57:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: