Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-07
11:53:55

HEJ!
Godmorgon! Hade en mysig kväll igår med mamma. Först åt vi tacos sen kollade vi på "What´s your number?" och "Just go with it". Bra filmer båda två! Dom var inte slut förrän midnatt sen gick vi och la oss. Fast ingen av oss kunde somna (jag sov i pappas säng) Vi var klarvakna båda två, och varmt var det. Det gick verkligen inte att somna, jag brukar inte ha svårt för det. Så vi låg vakna till typ 3 och försöka sova.. Sen somnade vi iallafall! Nu sitter jag här och bloggar och fick precis reda på en jätte rolig sak. Men det får ni veta en annan gång! :) Ska kila ut till mamma i växthuset, puss ♥
Kanske kunde jag inte sova för att Snuttan låg på mig och tog allt täcke... ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: