Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-07
19:49:53

TAR IGEN DAGENS UPPDATERING
Hej dåliga uppdatering! I förmiddags var jag på en lagom lång promenad med mamma, riktigt skönt! Har börjat följa vad min sjukgymnast sagt åt mig nu. Hehe! Sen när jag kom hem fixade jag iordning mig lite för det blev lite svettigt på promenaden. Sjukt kvavt ute idag! Skulle behövas en rejäl regnskur med åska och blixtrar.. Mamma och jag delade även på en kebabrulle idag eftersom det bara var vi hemma. Sen träffade jag Emilia. Vi har knallat runt på byn, nu på kvällen tog vi ett dopp i poolen och satt i växthuset och chillade enormt mycket! 
Nu blir det snart grillat till sommarkrysset, efter det kan det bli en kvällspromenad runt byn med Emilia igen. Älskar varma sommarkvällar då man bara kan gå runt på byn och glo! Mycket text, nu har jag tagit igen dagens uppdatering och här får ni lite bilder från dagen! Kram ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: