Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-23
11:22:52

VÄKTA UTAV EN KRASCH

Då har jag vaknat i husvagnen tillsammans med mina kusiner och lillebror. Jesper kom senare på "natten", så då hade vi besök av lilla Danne istället (våran granne). Då fick man skratta lite, haha. Spelade spel och hade det trevligt. Imorse 06:30 vaknade vi utav en jävla smäll. Det var grannen som backade ut bilen och körde in i husvagnen. Det blev inte alls stort märke, konstigt nog, för det kändes som att vi höll på att vippa. Alla vaknade och flög upp, och skrek "VAFAN VAR DET DÄR?" Så nu håller vi på att larva oss om att vi har varit med om en krasch. Nu har vi precis ätit frukost och snart ska vi ut och plocka blåbär. Jag har det roligt med mina kusiner och bror! <3 Här får ni en bild på Hugo och Jesper, fortfarande chockade efter krocken.. Hörs senare idag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: