Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-16
11:06:52

16 JUNI 2012
Tjabba Tjena Hallå! Inatt har jag sovit i pappas säng, bara för att det är så himla skönt och han är inte hemma. Hihi! Idag spöregnar det ute och ska göra det hela dagen, har ni några tips på vad man kan göra en regnig sommarlovsdag? Jag ska nog bara chilla med min bror, ut ska jag nog inte iallafall. Mormor kommer hit en sväng snart, sen ikväll ska vi vara barnvakt åt lilla Edwin. Jag ska försöka lägga upp en förebild och en efterbild på mitt hår, men då måste jag platta håret så man ser skillnaden ordentligt. Annars har jag inte så mycket att säga, bara att mitt högra öga är helt uppsvullet och rött, ser ut som Camilla i big brother. Heheh, nu ska jag gå och ta en morgondusch! 

Fotograf: HUGO MAXE! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: