Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-27
09:01:44

KRYSSSSSSSNING!!
Godmorgon! Nu är jag vaken men väldigt trött. Har sovit skit dåligt, speciellt nu på morgonen. Solen har lyst in så det var dagsljus i mitt rum + en fluga som var i fönstret och lät. Men men, jag kommer säkert somna på bussen eller något liknande. Nu sitter jag ute på altanen och äter frukost, vet inte riktigt vart jag ska börja sen. Ska platta håret, städa Tottes bur och packa ner allt, och blogga gör jag nu. Hörreni, nu hörs vi faktiskt inte förrän imorgon kväll, men jag har gjort ett tidinställt inlägg som kommer upp imorgon. Och så klart kommer jag bjuda på massvis med bilder när jag kommer hem. Ha det super bra för det kommer jag ha, pussssssssss! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: