Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-13
10:11:17

LEDIG DAG
Godmorgon! Det var skönt att sova länge idag kan jag säga. Juste, jag får sova länge varje dag nu efter imorgon. Skönt! Nu sitter jag ute på altanen i min ensamhet och äter frukost. Det är 22 grader ute, men nästan bara massa moln på himlen. Skulle dom försvinna skulle det ju vara super bra väder ju. Idag ska jag skriva klart min labbrapport och sen hade jag tänkt storstäda rummet. Vi får se om det händer! Visar 2 nya saker för er sen, är så enormt nöjd med dom. Lite spontanköp sådär ♥ Kolla in senare!
Tror det är dags för Hugo och ta lite sommarbilder på mig. Denna bild är ifrån april! Jag vet ett ställe där jag vill bli fotad, ska försöka få med mig brorsan dit!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: