Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-12
19:19:17

MIN DAG
Hej gullungar! ♥ Nu är jag hemma, har duschat av mig och nu sitter jag och äter en enkel kvällsmat. Två mackor med leverpastej och gurka och ett glas oboy till det. Idag har jag gjort om ett matteprov, hoppas på ett G nu. Det provet jag gjorde är sjuuuukt svårt! Hoppas hoppas hoppas jag får godkänt! Annars har vi inte gjort alls mycket idag, det är mest att göra rester hela tiden. Och har man inte rester så har man ingenting att göra. Skönt men jobbigt för det känns så ovärt att vara där då, men men. Imorgon är jag iallafall ledig eftersom jag inte har någonting att göra i skolan. Skönt! Idag så har jag även städat hos illrarna, en utav dom är helt underbar. Gud vad jag älskar henne! När jag städat klart där kom mamma och Hugo och hämtade mig, vi åkte till ingelsta. Det fanns tyvärr ingen klipptid till mig. Men nu ska jag klippa mig här i Rejmyre på torsdag, bara håret får toppas lite så är jag nöjd. Fick även med mig 2 fina saker från h&m hem, visar dom imorgon. Shit vad jag babblar, puss ♥
(Bildrepris) Fina Embla som sover hos mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: