Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-25
15:32:50

MY FUTURE
Hur högt betyg har du i skolan? - Oftast D eller E.
Vad vill du ha för yrke när du blir stor? - Det är helt klart att jag SKA jobba med djur. Men inte riktigt vilket yrke jag vill ha, antingen öppna en egen djuraffär, hunddagis, kattdagis eller jobba i en djurpark. Förresten, det skulle vara super roligt att ta emot hundar och katter som inte haft det bra. Och hitta nya hem till dom! 
Hur vill du bo när du flyttar hemifrån? Först i lägenhet i stan, sen vill jag flytta ut på landet och bo i en fin villa med stor trädgård. Ett växthus vill jag ha också! 
Vad är ditt drömjobb? Att få jobba med delfiner eller hjälpa djur som inte har det bra.
Vill du gifta dig och skaffa barn? Ja, klart jag vill! 
Vad vill du göra först? Först vill jag resa massvis, sen skaffa barn och senare gifta mig. Så barnen får vara med på bröllopet! :)
Hur ser din drömkille ut? Som Eric Saade, hahah ne, men jag har redan min drömkille! 
Vill du heta det du heter nu i framtiden? Ja, byta namn är det sista jag ska göra.
Vad ska du ha för bil? Inte funderat så långt.
Förhållande/singel? Förhållande.
Ska du ha husdjur? JAA!! 
Vart går din bröllopsresa? Inte en aning, thailand, new work, paris?  
Räknar du med en bra framtid? Verkligen! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: