Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-24
22:00:23

STATISTIKEN GÅR UPPÅT!
Shit vad statistiken har gått uppåt idag då. Rakt upp går det! Så himla roligt! Ni är bäst och det är så himla mycket roligare att blogga när jag vet att ni läser och följer mig. Ikväll har jag bara chillat och haft det ganska tråkigt faktiskt. Det finns inte så mycket att göra i Rejmyre, speciellt inte när det regnar. Jag har iallafall ätit hamburgare och majskolv! Och nu äter jag popcorn, herregud var jag äter........ Det finns inte så mycket annat att göra helt enkelt. Imorgon tänker jag ställa klockan på 9, känner bara inte för att sova längre. Haha! Ha det bra, puss ♥
Tumme upp till statistiken! (Osminkad och inte så söt) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: