Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-17
11:21:36

TRÅKIGT LIV
Godmorgon! ♥ Just nu sitter jag i soffan och har panik bara för att jag har så tråkigt liv. Dööööööör, så tråkigt! Vad ska jag göra hela sommarlovet egentligen? Idag har jag ingenting att göra fram till klockan 15, då ska jag till rejavallen. Och ikväll ska jag äta pizza med mina 2 bästa vänner Emil och Hugo. Ska försöka hitta på någonting att göra nu, ska platta håret och se hur det ser ut ordentligt. Ha det bra, puss! 

Förra sommaren påväg hem från gröna lund

Kommentar:
#1: Maria

Vi kan gå och fika någon dag! :D

Svar: Ja, det tycker jag att vi kan göra. Har faktiskt tänkt på det ;) Vi får ta och bestämma någon dag!
Sofie Maxe

2012-06-17 @ 12:10:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: