Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-11
21:11:29

VÄRD SKOLDAG
Hej på er! ♥ Sen bloggning idag, fast jag bloggade i och för sig från älskling iphone en snabbis imorse. Men ändå! Idag har jag gjort muntligt nationellt i matte, gick helt okej faktiskt! Lämnat in 2 uppgifter, och jobbat med min labbraport. Tycker jag har varit duktig idag faktiskt, det har varit en värd skoldag och jag har fått mycket gjort. På onsdag är jag ledig eftersom jag inte har någonting kvar att göra, eller man får jobba vart man vill. Så jag ska göra klart min labbraport hemma har jag tänkt. Så alltså har jag bara imorgon kvar + torsdag som inte är så seriös eftersom vi slutar då på eftermiddagen. Sommarlov! Nu har jag suttit och pluggat matte, har ett sista matteprov imorgon som jag ska göra om. Sen är det slut på plugg! Nu ska jag kolla på sverigematch, puss ♥
Heja Sverige! Hugo och jag sitter här med sverigehalsdukar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: