Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-13
21:51:30

WEHEARTIT
Godkväll mina fina läsare! Denna kväll har jag tillbringat på gärdet med Hugo. Vi snodde en säck med gräs från bonden (han var ju här och slog gräset idag), så vi tog en säck och la ut gräset i en hög på gräsmattan. Så torkar det snart och blir hö. Perfekt att bo såhär på landet när man har marsvin ;) Och förresten, vi har fått tillåtelse att ta gräs och hö från gärdet! Hehe. Och imorgon är det sista dagen innan sommarlov, känns helt underbart faktiskt. Har inte så mycket att säga, känner bara att det här blir ett onödigt inlägg. Min blogglust är på topp nu iallafall! Puss på er ♥
Weheartit räddar min kväll, det finns så himla mycket härliga bilder där. Den sidan finns alltid där när man har bildbrist!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: